top of page

מדיניות החזרים וביטולים

יש לנו מדיניות החזרה של 14 יום והכל בכפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ״א-1981.
כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו, ללא שימוש או לא בשימוש, עם תגים, ובאריזתו המקורית. תצטרך גם את הקבלה או הוכחת הרכישה.


כדי להתחיל החזרה, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת info@michalfs.co.il אם ההחזרה שלך תתקבל, נשלח לך תווית משלוח חזרה, כמו גם הנחיות כיצד ולאן לשלוח את החבילה שלך. לא יתקבלו פריטים שנשלחו אדלינו בחזרה ללא בקשת החזרה תחילה.

אתה תמיד יכול לפנות אלינו בכל שאלה להחזרה בכתובתinfo@michalfs.co.il 

נזקים ובעיות
אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלת הפנים ופנה אלינו מיד אם הפריט פגום, פגום או אם קיבלת את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.

 

חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה
לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כמו מוצרים מתכלים, מוצרים מותאמים אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים מותאמים אישית) אנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מבצע או כרטיסי מתנה.

 

החלפות
הדרך המהירה ביותר להבטיח שתקבל את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, ולאחר קבלת ההחזרה, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.

 

החזרים
אנו נודיע לך לאחר שנקבל ונבדוק את ההחזר שלך, ונודיע לך אם ההחזר אושר או לא. אם תאושר, תקבל החזר אוטומטי באמצעי התשלום המקורי שלך. אנא זכור שיכול לקחת זמן מה עד שהבנק או חברת האשראי שלך יעבדו ויפרסמו גם את ההחזר.

אספקת מוצרים 

במידה והמוצר אינו נופל לאחד מהחריגים לעיל מדיניות הביטולים כפופה לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010. 

 האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.
הזמנות שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים הבאים:
עד 7 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית;
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
יובהר, כי לישובים המרוחקים ממרכזי הערים ייתכנו שינויים ו/או עיכובים בזמני המשלוח.
עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
במידה והלקוח לא יהיה נוכח במקום עליו הוסכם בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
אספקת הזמנות תתאפשר לכלל אזורי הארץ ולחו”ל בכפוף לתנאים הבאים:
ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
האתר (לרבות חברת השליחויות שלו ו/או דואר ישראל) מבצע חלוקה באותו אזור;
אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
כוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטת האתר;
סיבות הקשורות לחברת השליחויות של האתר;
סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

bottom of page